Salon štajerskih mladih vin Pubec – najodmevnejši vinski dogodek tik za mariborskim Martinovanjem bo letos v štajerski prestolnici potekal že sedmič. Sodelovanje, ki je temelj projekta, pa klene štajerske vinarje povezuje v celoto že 8 let in tako ostaja ena izmed redkih tovrstnih zgodb, kjer želijo vinarji z ramo ob rami s promocijo mladih vin povečati njihovo ter Štajerske kot vinorodnega okoliša, tako doma kot v tujini. Po lanskoletni uspešni menjavi lokacije bo Pubec 2022 tudi letos potekal v samem srcu mesta – na arkadah mariborskega gradu v petek, 4. novembra od 17. ure dalje. Od 27. novembra pa je 18 mladih štajerskih vin Pubec tudi uradno v prodaji.
PUBEC JE POVEZOVANJE IN PROMOCIJA
Glavni cilji projekta tudi po osmih letih ostajajo povezovanje, promocija in povečanje prodaje.
Blagovna znamka Pubec – Štajersko mlado vino je bila osnovana s ciljem predstavitve odličnih štajerskih vinarjev na slovenskem trgu skozi produkt mladega vina.
S povezovanjem le-teh v enovito, prepoznavno zgodbo omogoča vinarjem tudi dvig konkurenčnosti na domačem trgu in v tujini. Skupni nastopi na trgih in predstavitvah tako doma kot v tujini so ključ promocije, obenem pa projekt prinaša tudi dvig odličnosti same destinacije oziroma regije. Tovrsten skupni nastop v segmentu mladih vin prinaša tudi trajni učinek, s celoletnimi marketinškimi in komunikacijskimi aktivnostmi pa se dviguje konkurenčnost in prepoznavnost štajerskih vin. Projekt »Pubec« tako ni omejen le na promocijo mladih vin, ampak predstavlja tudi vzvod in orodje za večjo prepoznavnost vseh štajerskih vin in vinarjev na domačem trgu in v tujini.
Vinarji, povezani v projekt Pubec, beležijo večjo prodajo mladega vina, kupci pa mlado vino Pubec, tudi zaradi odmevnosti, pogosteje naročijo v gostinskih lokalih, kupijo v trgovinah ter umestijo med poslovna darila. Dogodek je v osmih letih projekta postal pomemben del družbenega dogajanja in povezuje Festival Stare trte ter Martinovanje v strnjeno dogajanje, posvečeno Stari trti, vinu in kulinariki.
Pomemben aspekt sodelovanja pa je tudi javno-zasebno partnerstvo z Zavodom za turizem Maribor. V javnem zavodu tovrstne iniciative podpirajo in se s svojim delovanjem tudi sami trudijo dvigniti kvaliteto vinskih prireditev, ki strmijo k edukaciji uporabnika ter mu v stičiščih, kot je Hiša Stare trte, poskušajo predstaviti in odkriti pomembnost vinarstva na Štajerskem.
Od 27. novembra je 18 mladih štajerskih vin Pubec tudi v prodaji.