PUBEC – dogodek in blagovna znamka, ki povezujeta.
Ob besedi Pubec pomislimo na mladost in Štajersko. Ravno zato je to ime popolno za idejo, ki se je pred devetimi leti razvila v blagovno znamko in vsakoletni dogodek.
Čeprav je »Pubec« mlad, nosi pomembno poslanstvo projekta:
Promovira mlada štajerska vina, ki so zares nekaj posebnega. To so vina za svežo porabo, ki imajo poudarjen sijoč videz in iskrivo barvo, nežno dišečo cvetno-sadno cvetico in so po okusu izrazito sveža, lahkotna, sadna in pitna vina.
Povezuje štajerske vinarje in pripoveduje njihovo zgodbo. Štajerci in mladi imamo nekaj skupnega – radi se družimo. Zato ni presenetljivo, da se vsako let več vinarjev odloča za sodelovanje.
Povečuje prodajo, saj mlada vina na trgovinskih policah izstopajo po tem, da vrat steklenice krasi sedaj že poznana obešanka z rumenim metuljčkom. Tudi v segmentu gostinstva ne zaostaja, saj posebne trenutke radi preživimo v dobri družbi in v prijetnih lokalih, restavracijah in hotelih. Takim lokacijam pravimo Pubecplaci.
MLADI SO RADI PRVI
Mladim se rado mudi, tako je tudi mlado vino nared za zaužitje že nekaj tednov po trgatvi. Gre za prvo vino, ki podaja vinarjem prvi vpogled v prihajajoči letnik.
LAHKIH NOG NAOKROG
Glavni dogodek se izvaja vsako leto v začetku novembra na Salonu štajerskih mladih vin v Mariboru in Ljubljani. A to je zgolj začetek – predstavitve namreč potekajo tudi v ostalih slovenskih mestih, kot sta Celje in Ljubljana. … in zakaj bi se ustavili pred mejo, če imajo tovrstna vina svoje privržence tudi v tujini. Mlada vina pridelujejo v Franciji, Italiji, Španiji in Avstriji. Pubec pa verjame, da so naša izredno zanimiva in posebna.
REK O BOLJ STAREM, BOLJ DOBREM PRI NAS NE DRŽI
Mlada vina so nekaj posebnega ravno zato, ker so … mlada.
V VINU JE TREBA UŽIVATI,
VODO PA PITI.
Kot organizatorji dogodka, kjer se uživa alkoholna pijača verjamemo, da je naša odgovornost spodbujati kulturo pitja. Za tovrstna sporočila uporabljamo komunikacijske kanale družabnih omrežij.
NI POMEMBNA KVANTITETA, AMPAK KVALITETA
Zelo radi se družimo z našimi obiskovalci in smo veseli vsake prodane vstopnice, saj del sredstev od prodaje gre v dobrodelne namene. Znova bomo stali ob strani Društvu za pomoč osebam z motnjami v razvoju Namesto pike vejica. A želimo tudi, da se obiskovalci dobro počutite – zato smo letos omejili število vstopnic.