V Najstarejši trti v Mariboru je potekala novinarska konferenca ob začetku enajste sezone projekta PUBEC – Štajersko mlado vino, ki že več kot desetletje povezuje štajerske vinarje pod skupno blagovno znamko, ki je sinonimom za mladost, svežino in ponos vinorodne Štajerske. Letos bomo s PUBECI nazdravili na 10. jubilejnem salon v Mariboru in na 8. salonu štajerskih mladih v Ljubljani. 11 let projekta potrjuje, da sodelovanje, ki je temelj projekta, že 10 let povezuje klene štajerske vinarje v celoto in ostaja ena izmed redkih tovrstnih zgodb, kjer vinarji z ramo ob rami s promocijo mladih vin povečujejo prodajo in prepoznavnost Štajerske kot vinorodne dežele, tako doma, kot v tujini.
Glavni cilji projekta PUBEC tudi po enajstih letih ostajajo enaki – povezovanje, promocija in povečanje prodaje. Blagovna znamka Pubec – Štajersko mlado vino je nastala z namenom, da predstavi odlične štajerske vinarje skozi edinstven produkt – mlado vino, ki simbolizira svežino, energijo in značaj regije iz katere prihaja. S povezovanjem vinarjev v enotno in prepoznavno zgodbo projekt omogoča dvig konkurenčnosti na domačem in tujih trgih. Skupni nastopi, sodelovanja in promocijske aktivnosti čez leto ne krepijo le prodaje, temveč tudi prepoznavnost in ugled Štajerske kot vinorodne destinacije.