Mlado vino Pubec letnika 2022 je v prodaji od 27. oktobra 2022. Z dogodkom 7. Salon štajerskih mladih vin pa je doživelo svojo veliko premiero pred več kot 650 vinskimi poznavalci in ljubitelji. Salon, ki je bil že drugič na lokaciji pod arkadami mariborskega gradu, v biseru kulturne dediščine Maribora, je presegel vsa pričakovanja in dokazal, da je s povezovanjem mogoče premikati meje.
Organizator, agencija Mediaspeed, je z obiskom 7. Salona štajerskih mladih vin v Mariboru več kot zadovoljna, saj je večina vstopnic pošla že v predprodaji. Z odlično kombinacijo vin in štajerske kulinarike ter ob glasbeni kulisi odličnega dueta Okustični so številni obiskovalci skočili v Martinov teden. Množičen obisk salona pa je dokaz, da se zanimanje za štajerska vina povečuje. Dogodek v ospredje postavlja predstavitev štajerskega mladega vina, kot prvega produkta in pokazatelja aktualne vinske letine, ne smemo pa pozabiti tudi na edukacijo o kulturi pitja vina.
Dogodka so se udeležili številni znani Mariborčani, ob aktualnem županu, Saši Arsenoviču še trije županski kandidati: dr. Vojko Flis, Franc Kangler ter Lidija Divjak Mirnik. Da mu štajerska kri teče po žilah nikoli ni skrival glasbenik Marko Kocjan – Emkej, ki tovrstne projekte s srcem podpira. Prav tako se je dogodka udeležila aktualna vinska kraljica Ana Protner. Med pubeci in kot naslovni obraz projekta za 2022 pa tudi mariborska vinska kraljica, Neža Jarc. Z mladim vinom je nazdravljal nekdanji smučar Peter Pen.
Letos se je prvič zgodil tudi Pubec po pubecu, after party v Grajski kavarni v pritličju Mariborskega gradu, kjer so se zbrani zabavali do ranih jutranjih ur. Celoten izkupiček od prodaje vstopnic je organizator doniral društvu za pomoč osebam z motnjami v razvoju Namesto pike vejica.
P za PUBECA, Promocijo in Povezovanje
Glavni cilji projekta tudi po osmih letih ostajajo povezovanje, promocija in povečanje prodaje. Blagovna znamka Pubec – Štajersko mlado vino je bila osnovana s ciljem predstavitve odličnih štajerskih vinarjev na slovenskem trgu skozi produkt mladega vina - Pubec, ki jih prepoznamo po obešanki z rumenim metuljčkom.
S povezovanjem vinarjev v enovito, prepoznavno zgodbo projekt omogoča tudi dvig konkurenčnosti na domačem trgu in v tujini. Skupni nastopi na trgih in predstavitvah tako doma kot v tujini so ključ promocije, obenem pa projekt prinaša tudi dvig odličnosti same destinacije oziroma regije. Tovrsten skupni nastop v segmentu mladih vin prinaša tudi trajni učinek, s celoletnimi marketinškimi in komunikacijskimi aktivnostmi pa se dviguje konkurenčnost in prepoznavnost štajerskih vin. Vinarji priključeni projektu zaznavajo večje povpraševanje in za 40% višjo prodajo mladega vina.
Projekt »Pubec« tako ni omejen le na promocijo mladih vin, ampak predstavlja tudi vzvod in orodje za večjo prepoznavnost vseh štajerskih vin in vinarjev na domačem trgu in v tujini.
Osmo leto pa utrjuje promocijo tudi na strani gostinskih lokalov, restavracij in hotelov, kjer se uveljavljajo t. i. Pubecplaci. Pubecplac že takoj na vhodu prepoznamo po okrogli nalepki z rumenim metuljčkom, v notranjosti pa dejstvo, da lahko naročite vino Pubec, oznanjajo tudi plakati in namizna stojala, s katerimi se Pubeci združujejo v enotno vizualno komunikacijo, ki je uporabna tudi na socialnih omrežjih. Pomemben aspekt sodelovanja pa je tudi javno-zasebno partnerstvo z Zavodom za turizem Maribor. V javnem zavodu tovrstne iniciative podpirajo in se s svojim delovanjem tudi sami trudijo dvigniti kvaliteto vinskih prireditev, ki strmijo k edukaciji uporabnika ter mu v stičiščih, kot je Hiša Stare trte, poskušajo predstaviti in odkriti pomembnost vinarstva na Štajerskem.
KDO SO PUBECI 2022? Tudi letos je v projekt združena raznolika druščina vinarjev, med katerimi najdemo največje vinske kleti in tudi manjše, družinske vinogradnike. Pubeci 2022 so Vinogradništvo Cvitanič, Hiša vin Emino, Vino Falot, Kmetija Fleisinger, Vinarstvo Hafner, Vinogradi Horvat, Vino Jarc, Vina Jaunik, Vino Krajnc, Vino Leber, Vinogradništvo Mukenauer, Vinogradništvo Mulec, Puklavec Family Wines, Radgonske gorice, Rigo Vino, Steyer vina, Winery Toplak in Vino Valdhuber.
Kje se bodo Pubeci še predstavili?
V soboto 5. novembra se je 15 štajerskih vinarjev predstavljajo v Celju. Obiskovalci nakupovalnega središče Citycenter, ki je Pubece gostil že 6 leto, so tudi tokrat izkazali izjemno zanimanje za štajersko mlado vino.
Pubeci 2022 se bodo letos predstavili še na: 8. november 2022 - Martinovanje s Pubeci v Europarku v Mariboru 17. in 18. november 2022 - Slovenski festival vin, Cankarjev dom, Ljubljana 18. november 2022 - Pubeci v Aleji – Nakupovalno središče Šiška, Ljubljana
PUBEC že osmo sezono piše uspešno zgodbo o povezovanju
Maribor 27. oktober 2022
Salon štajerskih mladih vin Pubec - najodmevnejši vinski dogodek tik za mariborskim Martinovanjem bo letos v štajerski prestolnici potekal že sedmič. Sodelovanje, ki je temelj projekta, pa klene štajerske vinarje povezuje v celoto že 8 let in tako ostaja ena izmed redkih tovrstnih zgodb, kjer želijo vinarji z ramo ob rami s promocijo mladih vin povečati njihovo ter Štajerske kot vinorodnega okoliša, tako doma kot v tujini. Po lanskoletni uspešni menjavi lokacije bo Pubec 2022 tudi letos potekal v samem srcu mesta – na arkadah mariborskega gradu v petek, 4. novembra od 17. ure dalje. Od 27. novembra pa je 18 mladih štajerskih vin Pubec tudi uradno v prodaji.
PUBEC JE POVEZOVANJE IN PROMOCIJA Glavni cilji projekta tudi po osmih letih ostajajo povezovanje, promocija in povečanje prodaje. Blagovna znamka Pubec – Štajersko mlado vino je bila osnovana s ciljem predstavitve odličnih štajerskih vinarjev na slovenskem trgu skozi produkt mladega vina. S povezovanjem le-teh v enovito, prepoznavno zgodbo omogoča vinarjem tudi dvig konkurenčnosti na domačem trgu in v tujini. Skupni nastopi na trgih in predstavitvah tako doma kot v tujini so ključ promocije, obenem pa projekt prinaša tudi dvig odličnosti same destinacije oziroma regije. Tovrsten skupni nastop v segmentu mladih vin prinaša tudi trajni učinek, s celoletnimi marketinškimi in komunikacijskimi aktivnostmi pa se dviguje konkurenčnost in prepoznavnost štajerskih vin. Projekt »Pubec« tako ni omejen le na promocijo mladih vin, ampak predstavlja tudi vzvod in orodje za večjo prepoznavnost vseh štajerskih vin in vinarjev na domačem trgu in v tujini.
Vinarji, povezani v projekt Pubec, beležijo večjo prodajo mladega vina, kupci pa mlado vino Pubec, tudi zaradi odmevnosti, pogosteje naročijo v gostinskih lokalih, kupijo v trgovinah ter umestijo med poslovna darila. Dogodek je v osmih letih projekta postal pomemben del družbenega dogajanja in povezuje Festival Stare trte ter Martinovanje v strnjeno dogajanje, posvečeno Stari trti, vinu in kulinariki.
Pomemben aspekt sodelovanja pa je tudi javno-zasebno partnerstvo z Zavodom za turizem Maribor. V javnem zavodu tovrstne iniciative podpirajo in se s svojim delovanjem tudi sami trudijo dvigniti kvaliteto vinskih prireditev, ki strmijo k edukaciji uporabnika ter mu v stičiščih, kot je Hiša Stare trte, poskušajo predstaviti in odkriti pomembnost vinarstva na Štajerskem.
Od 27. novembra je 18 mladih štajerskih vin Pubec tudi v prodaji.
KDO SO PUBECI 2022? Tudi letos je v projekt združena raznolika druščina vinarjev, med katerimi najdemo največje vinske kleti in tudi manjše, družinske vinogradnike. Pubeci 2022 so Vinogradništvo Cvitanič, Hiša vin Emino, Vino Falot, Kmetija Fleisinger, Vinarstvo Hafner, Vinogradi Horvat, Vino Jarc, Vina Jaunik, Vino Krajnc, Vino Leber, Vinogradništvo Mukenauer, Vinogradništvo Mulec, Puklavec Family Wines, Radgonske gorice, Rigo Vino, Steyer vina, Vina Toplak in Vino Valdhuber.
Leonida Gregorič, vodja laboratorijev pri KGZS Maribor, ki vsa leta bdi nad kakovostjo štajerskih mladih vin Pubec, je letos še posebej zadovoljna: »Vremenske razmere, pogoji pridelave in pogoji trgatve so vsako leto drugačni in letos so bili sploh v času dozorevanja zelo dobri. V 40 letih so bili samo dvakrat takšni pogoji, ki so omogočili trgatev že v začetku septembra. Vedno znova se veselimo novega mladega vina, novega Pubeca, ravno iz tega razloga, ker je vsako leto drugačen. To mlado vino predstavlja pričakovanje novega letnika, ki je letos z nekoliko nižjimi kislinami, visokimi ekstrakti, po barvi iskriv, sijoč, po okusu saden, piten in svež. Za letošnje leto lahko rečemo, da so vina odlična, tudi pogoji in čas za pridelovalca so bili ugodni, saj je bila trgatev hitrejša in je imel pridelovalec dovolj časa, da je pripravil mlado vino Pubec.«
7. SALON ŠTAJERSKIH MLADIH VIN S sedmim salonom obeležuje projekt Pubec osem let uspešnega povezovanja štajerskih vinarjev. Po menjavi lokacije v letu 2021 7. Salon štajerskih mladih vin ostaja na novi, butični lokaciji pod arkadami mariborskega gradu. Vinarji, kulinarika in dobra glasba na pokušnjo vin, ki nosijo letnico 2022, vabijo med 17. in 22. uro. Vstopnico si ljubitelji vina lahko zagotovijo v Hiši Stare trte Mariboru, v TIC Maribor in na dan dogodka, v kolikor bodo še na voljo. Za glasbeno spremljavo bosta poskrbela sijajna vokalistka Karin Zemljič in kitarist ter pevec Mate Bro iz dua Okustični.
Borut Cvetko, organizator in pobudnik projekta Pubec, o osmi sezoni: »Osem let je doba, ki organizatorje in vinarje razveseljuje in smo zelo ponosni, saj ostajamo unikom povezovanja, ki dokazuje, da lahko združeni dosežemo več. Kar dokazuje tudi dejstvo, da vinarji, od kar poteka projekt, prodajo 40% mladega vina več.«
KAJ NAS ČAKA? Pubeci 2022 se bodo letos predstavili na:
4. november 2022 - 7. Salon Štajerskih mladih vin, arkade mariborskega gradu, Maribor 5. november 2022 - Pubeci v Citycenter Celje 8. november 2022 - Martinovanje s Pubeci v Europarku v Mariboru 17. in 18. november 2022 - Slovenski festival vin, Cankarjev dom, Ljubljana 18. november 2022 - Pubeci v Aleji – Nakupovalno središče Šiška, Ljubljana
Štajerski vinarji s 6. Salonom štajerskih mladih vin dokazali, da se zmaguje samo s sodelovanjem
Maribor 5. november 2021
6. Salon štajerskih mladih vin je dokazal kako pomembni so projekti povezovanja. Blagovna znamka Pubec – Štajersko mlado vino že sedem let združuje štajerske vinarje v edinstven projekt, v katerem s promocijo mladih vin povečuje prepoznavnost štajerskih vinarjev ter Štajerske kot vinorodnega okoliša, tako doma kot v tujini. Letos se je 17 izjemnih štajerskih vinarjev družilo s številčno publiko pod arkadami mariborskega gradu.
Mlado vino Pubec letnika 2021, ki je v prodaji od 3. novembra. Z dogodkom je doživelo svojo veliko premiero. 6. Salon, ki je bil letos nekoliko drugačen, na novi lokaciji pod arkadami mariborskega gradu, v biseru kulturne dediščine Maribora je potekal z omejenim številom obiskovalcev, ki so pod strogim preverjanjem pogoja PCT in upoštevanju ukrepov vseeno nazdravljali ob pokušnji najboljšega, kar je pripravila vinska letina 2021.
Organizator, agencija Mediaspeed, je bil zaradi zagotavljanja pogojev primoran omejiti število obiskovalcev, so z obiskom 6. Salona štajerskih mladih vin v Mariboru zadovoljni, saj je večina vstopnic pošla že v predprodaji. Z odlično kombinacijo vin in štajerske kulinarike je ob glasbeni kulisi dua Akustični Orgazem dogodek dokazal, da ljudje potrebujejo, ne le druženja v živo, ampak predvsem kvalitetne dogodke z vsebino. Številni obiskovalci, ki so novo lokacijo sprejeli izjemno dobro pa so dokaz, da se zanimanje za štajerska vina povečuje. Dogodek, v ospredje postavlja predstavitev štajerskega mladega vina, kot prvega produkta in pokazatelja aktualne vinske letine, ne smemo pa pozabiti tudi na edukacijo o kulturi pitja vina. Uradno so 6. Salon štajerskih mladih vin odprli Borut in Natalija Cvetko, pobudnika in organizatorja Pubeca ter Tadeja Plevnik Vodovnik, strokovnjakinja za vinarstvo na Kmetijsko gozdarskem zavodu Maribor. Med obiskovalci salona so bili številni znani Mariborčani: župan MOM Saša Arsenovič, Filip Flisar, županja Ruš, Urška Repolusk, prof.dr. Ludvik Toplak ter številni uspešni podjetniki in gostinci.
Borut Cvetko, direktor agencije Mediaspeed in pobudnik za rojstvo projekta, je izrazil navdušenje nad letošnjim letnikom, saj »sedmi Pubec ponovno prikazuje in združuje najboljše kar pri mladem vinu premore Štajerska in verjamem, da nam je ponovno s čudovitim dogodkom razmeram navkljub uspelo predstaviti zelo dober, kakovosten vinski letnik. Ob spremstvu pristne štajerske kulinarike in glasbe poteka pravo, kulturno druženje, ki je le pika na i odlični vinski kapljici. Naš cilj je, da popeljemo to naše štajersko vino v svet, da ponovno dokažemo kaj je že pomenilo in kaj še danes pomeni, ter postavimo trdne temelje za prihodnost.«
Inovativni pristop, že sedmo sezono dviguje prepoznavnosti štajerskih vin in vinarjev Dogodek dokazuje, da ima Slovenija in Štajerska izrazito razvito kulturo pitja vina in to na račun vrhunskih vin, s katerimi se lahko promovira ne le v Sloveniji, pač pa tudi izven naših meja. Enovite zgodbe, ki pripomorejo k večji konkurenčnosti so nujne za večjo prepoznavnost vinarjev, destinacije ter vina. V časih epidemije smo bili priča pomembnosti lokalnih pridelovalcev in domači hrani, ki ne prepotuje več tisoč kilometrov, prav tako smo zaradi zaprtja meja raziskovali Slovenijo in njene lepote. S projekti kot je Pubec, ki poudarja pomembnost združevanja pa se že sedem let poudarja nujnost vračanja k lokalnemu ter zagovarjanja logike, da lahko uspeh žanjejo zgodbe v katere verjame najprej lokalna publika, saj je le ta najboljši in najbolj zgovoren prodajalec izkušnje, ki jo lahko tuji obiskovalec ali kupec dobi z obiskom oz. nakupom. S projektom »Pubec«, kakor se imenuje tudi skupna blagovna znamka, se ustvarja povezovanje štajerskih vinarjev, ki pridelujejo mlado vino. Z enotnim in celovitim pristopom na trgu želijo štajerski vinarji doseči večjo prepoznavnost in moč na slovenskem trgu ter tudi na trgu sosednjih držav. Promocija in prepoznavnost vinarjev, ki skupaj nastopajo na trgu ter predstavljajo Štajersko kot glavno destinacijo za mlada vina, ter mladega vina kot posebne »zvrsti« in večje priljubljenosti le-tega.
Pomemben del sodelovanja je prav taji povezovanje z Zavodom za turizem Maribor, ki tovrstne iniciative podpira in se s svojim delovanjem tudi sami trudijo dvigniti kvaliteto vinskih prireditev, ki stremijo k izobraževanju uporabnika ter mu v stičiščih kot je Hiša stare trte poskušajo predstaviti in odkriti pomembnost vinarstva na Štajerskem.
Kdo so Pubeci 2021?
Projekta in dogodka ne bi bilo brez vinarjev, ki verjamejo v idejo, da lahko združeni dosegajo več. Letos so obiskovalci na salonu okušali 17 mladih vin štajerskih vinarjev, med katerimi najdemo največje vinske kleti in tudi manjše, družinske vinogradnike. Pubeci 2021 so Vinogradništvo Cvitanič, Hiša vin Emino, Vino Falot, Kmetija Fleisinger, Vinarstvo Hafner, Vinogradi Horvat, Vino Jarc, Vina Joannes, Vino Leber, Vinogradništvo Mukenauer, Vinogradništvo Mulec, Puklavec Family Wines, Radgonske gorice, Rigo Vino , Steyer vina, Vina Toplak in Vino Valdhuber.
Štajerski vinarji začeli s prodajo mladega vina Pubec
Maribor, 27. oktober 2020
Od danes, 27. oktobra, je uradno v prodaji že šesti letnik štajerskega mladega vina Pubec 2020. Kljub vsem izzivom letošnjega leta štajerski vinarji niso vrgli puške v koruzo. Ponovno so združili moči in kar 23 se jih je kljub razmeram, ki jih ni doživel še nihče, ponovno odločilo, da si nadenejo prepoznavni rumeni metuljček ter svoja mlada vina, skupaj kar 30 tisoč steklenic, pošljejo na trg pod skupno blagovno znamko Pubec, štajersko mlado vino. Štajerski letnik 2020, ki danes doživlja svojo veliko premiero, se ponovno ponaša s sadnostjo, aromo in iskrivo mladostjo, bo zgodbo letošnjega leta naredil za odtenek lepšo. Z vsako žlahtno kapljico, ki v sebi nosi ure dela, nešteto skrbi in ljubezni vsakega izmed vinarjev, bodo letošnji Pubeci pričarali vsaj delček čudovite jeseni, ki si jo tako želimo in vedno znova z veseljem pričakujemo. Mlado vino Pubec je že šesto leto zapored prvi znanilec štajerske vinske letine. Pubec 2020 je letos nekoliko drugačen, brez množičnega druženja in brezskrbnega nazdravljanja ob pokušnji najboljšega, kar nam je pripravila vinska letina 2020. Leonida Gregorič, vodja laboratorijev pri KGZS Maribor, ki vsa leta bdi nad kakovostjo štajerskih mladih vin Pubec, je letos še posebej zadovoljna: "Glede na zelo ugodne razmere v času dozorevanja grozdja na Štajerskem, imamo letos možnost pokušine zelo kakovostnega mladega vina. Le ta imajo izrazito sortno aromatiko, v okusu so prijetno sveža, iskriva, pitna in harmonična. Vse te lastnosti seveda veljajo tudi za mlada vina Pubec letnika 2020." Pubec 2020 bo tako poskrbel za še bolj pristno nazdravljanje v krogu najbližjih, tistih, ki jih imamo najraje in katerih varnost in zdravje nam je na prvem mestu. Pubec 2020 bo svoje častilce popeljal v kuhinjo, saj bomo za kulinarično razvajanje primorani sami zavihteti kuhalnice, razpihati prah iz kuharskih knjig in se zabavati. Pubec 2020 bo zato večerja v dvoje ob svečkah ali pa sproščeno nedeljsko kosilo v domači jedilnici. Pubec 2020 bo kostanjev piknik v družbi najboljšega prijatelja. Pubec 2020 bo dogodek, ki ga bo vredno deliti z drugimi, pa čeprav samo na spletu. Borut Cvetko, kreativni direktor agencije Mediaspeed, ki je skupaj z Natalijo Cvetko pobudnik projekta, je ob premieri Pubeca povedal: »Pubec letnika 2020 že šestič dokazuje, da je Štajerska prestolnica najboljšega vina. Da Štajerci ne vržejo puške v koruzo in se ne zadovoljijo z zeleno trgatvijo. Ponovno so združili moči in skozi projekt Pubec skupaj vabijo ljubitelje žlahtne kapljice, da tokrat bolj intimno, a zato nič manj strastno nazdravijo s prvim štajerskim, dišečim in svežim vinom letnika 2020. Prav tako pa vas pozivajo, da v teh težkih časih še bolj kot kadarkoli doslej posežete po njihovih vinih, po lokalni in domači kvaliteti ter tako podprete predvsem njih in obenem verjetno najboljšo zgodbo povezovanja in vere v odlično štajersko vino. V teh čudnih časih nam ne preostane drugega, kot da stopimo skupaj na način, da ostanemo narazen in s Pubecom nazdravimo v krogu svojih najbližjih in najdražjih. Vsem, ki spremljate našo zgodbo, zgodbe vinarjev vključenih v projekt, zgodbe sponzorjev, ki verjamejo v Pubeca, zgodbo vseh nas ki verjamemo, da je Štajerska prestolnica najboljšega vina in kulinarike HVALA. Hvala, da ste z nami. Da nas podpirate. Da podpirate lokalne zgodbe in kupujete lokalno! Vaš in naš Pubec letnika 2020 je od danes uradno v prodaji! Podprite štajerske vinarje z nakupom mladega vina, delite svoj trenutek z nami na Facebooku in Instagramu, ter bodite del dogodka tudi letos! Mi pa se že veselimo druženja v letu 2021! « Blagovna znamka Pubec – štajersko mlado vino, ki teče že šesto leto, združuje štajerske vinarje v edinstven projekt, v katerem s promocijo mladih vin povečuje prepoznavnost štajerskih vinarjev ter Štajerske kot vinorodnega okoliša tako doma, kot v tujini. Da se po šesti sezoni projekta Pubec promocija štajerskih vin ne bo zaključila, pa si organizatorji želijo, da bi premierno poskrbel dogodek, z delovnim naslovom: »Predstavitev najboljših štajerskih vin in letnika 2020«. Ker jim ga letos ni uspelo izpeljati, se nadejajo, da bi v aprilu prihodnje leto to le bilo mogoče. Takrat se štajerski vinarji želijo predstaviti s svojimi najboljšimi vini aktualnega letnika in to kar v prestolnici, v Festivalni dvorani Ljubljana. Štajerski vinarji uspešno združeni tudi v šesti sezoni projekta Pubec Da je skupni pristop pri promociji mladih vin velika prednost, ki poveča prepoznavnost ponudbe na domačem trgu in v tujini, obenem pa krepi prepoznavnost Štajerske, kot vrhunske dežele in odlične kulinarične in turistične destinacije letos dokazuje 23 vinarjev. Šest leta skupnega dela že prinaša spodbudne rezultate, saj vinarji povezani v projekt Pubec, beležijo večjo prodajo mladega vina, kupci pa odslej mlado vino Pubec prav zaradi odmevnosti pogosteje natočijo v svoj kozarec, ga uporabijo kot spremljavo k hrani, prav tako pa ga z veseljem podarijo svojim prijateljem. Kdo so Pubeci 2020? Tudi letos je v projekt združena raznolika druščina vinarjev, med katerimi najdemo največje vinske kleti in tudi manjše, družinske vinogradnike. Pubeci 2020 so Vinogradništvo Cvitanič, Hiša vina Doppler, Hiša vin Emino, Vino Falot, Kmetija Fleisinger, Vinogradništvo Frešer, Vinarstvo Hafner, Vinogradi Horvat, Vino Jarc, Vinogradništvo Jaunik, Vina Joannes, Vino Kolar, Vina Kramer, Vino Leber, UM FKBV – Meranovo, Vinogradništvo Mukenauer, Vinogradništvo Mulec, Puklavec Family Wines, Radgonske gorice, Rigo Vino , Steyer vina, Vina Toplak in Vino Valdhuber. Ker zaenkrat vina Pubec ni mogoče naročiti v gostilnah, restavracijah in hotelih, še manj pa na množičnih dogodkih, vinarji pozivajo, da njihova vina naročite kar od doma preko spleta, jih naročite in prevzamete kar na domačijah ali v trgovinah, ki prav tako prodajajo mlada vina Pubec. Dvig prepoznavnosti mladih štajerskih vin in vinarjev ter Štajerske kot pomembne vinske destinacije Eden izmed ciljev projekta »Pubec – Štajersko mlado vino« je dvigniti prepoznavnost mladih štajerskih vin in vinarjev. Povezovanje le-teh v enovito, prepoznavno zgodbo omogoča vinarjem tudi dvig konkurenčnosti na domačem trgu in v tujini. V načrtu so skupni nastopi na trgih in predstavitvah tako doma kot v tujini, ko bo to seveda mogoče, obenem pa projekt prinaša tudi dvig odličnosti same destinacije oziroma regije. Tovrsten skupni nastop v segmentu mladih vin prinaša tudi trajni učinek, celoletne marketinške in komunikacijske aktivnosti pa prinašajo dvig konkurenčnosti in prepoznavnosti štajerskih vin. Projekt »Pubec« tako ni omejen le na promocijo mladih vin, ampak predstavlja tudi vzvod in orodje za večjo prepoznavnost vseh štajerskih vin in vinarjev na domačem trgu in v tujini. Vinski turizem v času korona krize »Izbruh svetovne pandemije virusa COVID-19 že vpliva na gospodarstvo in seveda na svetovni turizem, katerega vedno pomembnejši del sta gastronomski in vinski turizem. Potrebno bo na novo premisliti kulturne turistične proizvode, ki so že po svoji imanenci dražji in so do pojava pandemije veljali za relativno neobčutljive na svetovna gospodarska nihanja. Vprašanje je, kako bo dogajanje vplivalo na zagotavljanje in obstoj storitev manjših oz. specializiranih ponudnikov na polju tržnih niš, premisliti bo potrebno ukrepe za zagotavljanje zdravstvenih razmer za obiskovalce, ponudnike storitev, organizatorje prireditev in za matično prebivalstvo. Več kot polovica izmed 81 vinarjev iz vinorodne dežele Podravje, ki so sodelovali v anketi o odnosu vinarjev do organizatorjev prireditev v omenjeni vinorodni deželi, je še pred izbruhom korone odgovorila, da se redno ali občasno udeležujejo vinskih prireditev in festivalov. Med tremi najbolj priljubljenimi tipi prireditev so vinarji izbrali specializirane festivale vin, martinovanja ter vinske sejme. Med ponujenimi odgovori glede pričakovanj vinarjev v odnosu do vinskih prireditev, so največji odstotek prejeli obet promocije za vinsko dejavnost (20, 6 % odgovorov), sledili pa so možnost dostopanja do vinskih trgovcev, lokalov, hotelov, mnenjskih voditeljev in strokovnjakov ter medijska promocija. Turbulentni čas, ki ga moramo in ga bomo preživeli, je torej do obisti zamajal tudi organizatorje prireditev. Kljub vsemu pa je potrebno razmišljati, delovati in živeti tako, da se bomo že kmalu družili na vinskih prireditvah in festivalih, ter se ob vinu, ki je povezovalni člen med užitkom, radovednostjo, sprostitvijo, stroko in poslom, zopet družili. V kozarcu vina so, tako v Filozofiji vina zapiše Bela Hamvas, prisotni božji delci. V težkih trenutkih je zato še posebej pomembno, da znamo ohraniti občutek za dobro in lepo. Kozarec vina v izbrani intimni družbi, pa četudi nazdravimo zgolj sebi, naj bo zato v času korone tisti svetilnik, ki nam ohranja upanje, da bo nekoč vse zopet tako, kot si želimo, da bi bilo.« je ob Pubecu in trenutnem stanju, svoje mnenje za projekt Pubec 2020 izrazila mag. Norma Bale, profesorica in organizatorka vinskih dogodkov. Več informacij o projektu »Pubec« Ni vsako mlado vino Pubec. Pubec je mlado vino, ki ga pridelajo štajerski vinarji pridruženi k projektu Pubec. Pubeci se zavedajo pomena povezovanja in sodelovanja, podpirajo skupni nastop, imajo znanje in kvalitete da postavijo, Štajersko na zemljevid kot top vinsko destiancijo. Biti Pubec je več kot le biti vinar ali pridelovalec vina. Je moralna obljuba vračati lokalnemu okolju in doprinesti družbi ter razvoju. Biti Pubec je zaveza k trajnostno naravnanem turizmu, k varovanju okolja in k ozaveščanju o pitju vina. Biti Pubec je ponos in veselje. Kaj je »Pubec«? S projektom »Pubec«, kakor se imenuje tudi skupna blagovna znamka, se ustvarja povezovanještajerskih vinarjev, ki pridelujejo mlado vino. Z enotnim in celovitim pristopom na trgu štajerski vinarji želijo doseči večjo prepoznavnost in moč na slovenskem trgu ter tudi na trgu sosednjih držav. Promocija in prepoznavnost vinarjev, ki skupaj nastopajo na trgu ter predstavljajo Štajersko kot glavno destinacijo za mlada vina, ter mladega vina kot posebne »zvrsti« in večja priljubljenost le-tega, sta prav tako pomembna cilja projekta.
Kdo je »Pubec«? »Pubec« – ime, ki ga vsi Slovenci prepoznajo kot nekaj štajerskega. »PUBEC« je štajerski izraz za fanta, dečka. »Pubec« ali fant kot dorasel mlad moški v projektu »PUBEC« nagajivo simbolizira mlado vino. Obenem se poimensko sklada s Štajersko regijo, ki jo projekt kot tak tudi povezuje. V enem nazivu povezuje dvoje; v prenesenem pomenu mladostno nagajivost mladega vina in regijo, iz katere le-to izhaja. Mlado vino »Pubec« - karakteristike Mlado vino »Pubec« je belo vino, lahko je bela sorta ali mešano belo vino, zvrst iz vinorodnega okoliša Štajerska Slovenija. Vino vsebuje med 10,5 in 12,5 vol % alkohola in spada med suha ali polsuha vina z vsebnostjo skupnih kislin med 5,5 in 7,00 g/l. Vsebnost nepovretega sladkorja do največ 12 gramov. Mlado vino »Pubec« vsebuje nizke vsebnosti prostega in skupnega žvepla. Glavne senzorične lastnosti mladega vina »Pubec« so sijoč videz, iskriva barva, po vonju je prijetno dišeč z nežno zaznavno cvetno-sadno cvetico in po okusu ima poudarjeno svežino, iskrivost, lahkotnost, sadnost, pitnost in harmoničnost. Mlada vina Pubec prepoznamo tudi po tem, da vrat steklenice krasi značilna obešanka z znanim rumenim metuljčkom.
PUBEC Z LETNICO 2019 VSTOPA V 5. SEZONO PROJEKTA
Po štirih salonih Pubec, štajersko mlado vino v Mariboru in treh v Ljubljani, Pubec vstopa v peto leto delovanja. Z edinstvenim projektom, ki se je začel pred petimi leti, želimo snovalci povečati prepoznavnost štajerskih vinarjev ter Štajerske kot vinorodnega okoliša, ki se ji dolgo ni posvečalo veliko pozornosti, ki pa si jo nedvomno zasluži. Štajerski vinarji si želimo s skupnim pristopom pri promociji mladih vin povečati prepoznavnost svoje ponudbe na domačem trgu in v tujini, obenem pa krepiti prepoznavnost Štajerske, ne samo kot vrhunske vinorodne dežele, ampak tudi kot odlične kulinarične in turistične destinacije. Pet let skupnega pristopa že prinaša spodbudne rezultate.
Kdo je pubec? Pubec je ime, ki ga vsi Slovenci prepoznajo kot nekaj štajerskega, tamkajšnji izraz za fanta, dečka. Pubec ali fant kot odrasel mlad moški v projektu Pubec nagajivo simbolizira mlado vino. Obenem se poimensko sklada s štajersko regijo, ki jo projekt kot tak tudi povezuje. V enem nazivu povezuje dvoje; v prenesenem pomenu mladostno nagajivost mladega vina in regijo, iz katere to izhaja.
Vinarji, povezani v projekt Pubec, beležijo večjo prodajo mladega vina, kupci pa odslej mlado vino pubec, tudi zaradi odmevnosti, pogosteje naročijo v gostinskih lokalih, kupijo v trgovinah ter umestijo med poslovna darila. Vina v projekt Pubec, bodo na prodajnih policah od 24. oktobra, ljubitelje rujne kapljice pa 4. novembra 2019 vabljeni v Maribor na Salon štajerskih vin Pubec, ki ga bodo dva dni pozneje ponovili še v Ljubljani.
PUBEC obešanka prinesla srečo Vladu Krambergerju
PUBEC ni samo mlad, iskriv in nagajiv, vendar tudi darežljiv. Prav zato je za vse ljubitelje štajerskega mladega vina, tudi letos, pripravil nagradno igro, ki se je skrivala pod obešankami, ki krasijo vse steklenice vina PUBEC. Na naš naslov smo letos prejeli že več kot tisoč izpolnjenih obešank. Vse več sodelujočih v nagradni igri, je še eden izmed pokazateljev, ki kaže na vedno večjo odmevnost projekta in na uspešno dosežene cilje, ki smo si jih zadali – promocija in edukacija o štajerskem mladem vinu.
Zanimivo je, da letos obešank nismo prejemali samo po pošti, temveč so jih nekateri posamezniki, v želji po nagradi, prinesli celo osebno, v prostore sedeža projekta. Veseli smo bili vsake obešanke, in prav vse smo pridno zbirali ter jih odlagali v naš nagradni boben. Meseci so hitro tekli in končno je prišel 1. Februar, ko smo premešali vse obešanke in s srečno roko izbrali zmagovalca.
Tokrat je bila sreča na strani gospoda Vlada Krambergerja, ki prihaja iz Maribora. Vlado ni skrival navdušenja nad prejeto nagrado. Osvojil je namreč vinsko kulinarično doživetje zase in za prijatelje ter darilni paket Radenska. Takoj je poklical nekaj svojih najbližjih znancev in skupaj so se na pustno soboto udeležili vinsko kulinaričnega popotovanja v Hiši Stare trte na Lentu, kjer so jih že nestrpno pričakovali. Hiša Stare trte je hram vinske tradicije in kulture Maribora, Štajerske in tudi Slovenije. Hiša je bila sezidana v 16. stoletju in vse do danes na južni strani, ki gleda proti reki Dravi, ni doživela bistvenih arhitekturnih sprememb. S svojo bogato vinsko dediščino obiskovalcem nudi zanimive in bogate oglede. Skupaj s predstavnico, si je vesela druščina ogledala njihove prostore, vinoteko in muzejske eksponate. Seveda pa niso pozabili na staro trto. Na pročelju Hiše Stare trte v osrednjem delu starega mestnega jedra na Lentu, že več kot 400 let korenine globoko poganja Stara trta, najstarejša trta na svetu. Če pustimo ob strani zgodovino in oglede. Druženje naših nagrajencev je seveda potekalo tudi ob okusni vinski kapljici. Gostje so bili deležni degustacije najboljših vin, ki jih premorejo štajerske kleti, še posebej seveda mladih vin, ki so del projekta PUBEC. Da pa vino lažje steče po grlu, so gostitelji poskrbeli za pristno štajersko kulinariko in nagrajencem postregli z ocvirkovko.
Pa to še zmeraj ni bilo vse. Vlado je namreč prejel tudi darilni paket Radenska. Podjetje Radenska d.o.o., ki je ponosni sponzor projekta PUBEC, je srečnemu nagrajencu pripravilo kar pet paketov naravne mineralne vode, ki jo odlikuje bogata vsebnost in odlična kombinacija raztopljenih mineralnih snovi ter naravni mehurčki ogljikovega dioksida.
Nagradna igra #PUBEC2018
Tudi letos smo za vse ljubitelje štajerskih mladih vin pripravili nagradno igro, s pomočjo obešank na stekenicah Pubec. Med vsemi obešankami, ki so prispele, do vključno 1.2.2019, smo izrežbali srečnega nagrajenca - Vlada Krambergerja iz Maribora.
Zmagovalec je prejel vinasko kulinarično dožiteje za 4 osebe ter darilni paket Radenska. Čestitke nagrajencu!
Pripravlja se #PUBEC2018
Za več informacij pišite na info@mediaspeed.net.
»PUBECI« tretjič v Mariboru in drugič v Ljubljani
(Maribor, 17. oktober 2017) Blagovna znamka Pubec – Štajersko mlado vino že tretje leto združuje štajerske vinarje v edinstven projekt, v katerem se s promocijo mladih vin želi povečati prepoznavnost štajerskih vinarjev ter Štajerske kot vinorodnega okoliša, tako doma kot v tujini. Tretji salon štajerskih mladih vin v Mariboru se bo odvil v ponedeljek, 23. oktobra, v Salonu Audi, Porsche Ptujska cesta. Takrat se tudi uradno prične prodaja tridesetih mladih štajerskih vin Pubec, kolikor jih je priključeno k letošnjemu projektu. Po uspešni lanskoletni osvojitvi Ljubljane, ko so se štajerski vinarji prvič v zgodovini v takšnem obsegu skupaj predstavili tudi v prestolnici, bodo Pubeci slovensko glavno mesto ponovno zavzeli 26. oktobra. Sveža, dišeča in elegantna vina Pubec se bo tokrat lahko okušalo v Festivalni dvorani na Gospodarskem razstavišču. Na obeh dogodkih, ki se bosta pričela ob 17. uri, seveda ne bo manjkala pristna štajerska kulinarika, za glasbeno kuliso pa bo poskrbela mlada glasbena zasedba Chizz Band iz Ptuja. Tretje leto prinaša uveljavitev promocije tudi na strani gostinskih lokalov, restavracij in hotelov, kjer se uveljavljajo t. i. Pubecplaci. Pubecplac že takoj na vhodu prepoznamo po okrogli nalepki z rumenim metuljčkom, v notranjosti pa dejstvo, da lahko naročite vino Pubec, oznanjajo tudi plakati in namizna stojala, s katerimi se Pubeci združujejo v enotno vizualno komunikacijo, ki je uporabna tudi na socialnih omrežjih. Letošnja novost je »Pubec ura«, ki bo organizirana za zaključne letnike srednjih, višjih in visokih šol za gostinstvo in turizem, na katerih se bo mlajše generacije skozi dogodke ozaveščalo in izobraževalo o kulturi pitja. Dijaki in študenti bodo na Pubec uri spoznali vina Pubec, predstavljeni jim bodo vinarji, ki so združeni v projektu, komunikacijski in promocijski model, Podravje kot vinorodna dežela, Štajerska kot ena najpomembnejših vinorodnih okolišev in najstarejša trta na svetu kot skupni imenovalec vsega štajerskega in seveda tudi slovenskega vina. Na ta način bodo potencialno najpomembnejši ambasadorji slovenskega turizma na poljuden način poučeni o kvaliteti štajerskih vin in načinu promocije, ki smo jo ubrali v tem projektu.
Štajerski vinarji si želijo s skupnim pristopom pri promociji mladih vin povečati prepoznavnost svoje ponudbe na domačem trgu in v tujini, obenem pa krepiti prepoznavnost Štajerske, ne samo kot vrhunske vinorodne dežele, ampak tudi kot odlične kulinarične in turistične destinacije. Dve leti skupnega pristopa že prinaša spodbudne rezultate. Vinarji, povezani v projekt Pubec, beležijo večjo prodajo mladega vina, kupci pa odslej mlado vino Pubec prav zaradi odmevnosti veliko bolj pogosto umestijo tudi med poslovna darila.
Lani so se Pubeci prvič predstavili v Ljubljani, dober odziv jih je tako vzpodbudil, da se v slovensko prestolnico vračajo tudi letos. Prodaja štajerskega mladega vina Pubec se bo pričela v ponedeljek, 23. oktobra, ko se bo odvila tudi osrednja predstavitev, 3. Salon štajerskih mladih vin v Mariboru, v salonu Porsche Ptujska cesta. V četrtek, 26. oktobra, pa Pubeci ponovno osvajajo v Ljubljano, tokrat se bodo predstavili v Festivalni dvorani na Gospodarskem razstavišču. Na obeh dogodkih, ki se bosta pričela ob 17. uri, seveda ne bo manjkala pristna štajerska kulinarika, za glasbeno kuliso pa bo poskrbela mlada glasbena zasedba Chizz Band iz Ptuja.
Dvig prepoznavnosti mladih štajerskih vin in vinarjev ter Štajerske kot turistične destinacije Eden izmed ciljev projekta »Pubec – Štajersko mlado vino« je dvigniti prepoznavnost mladih štajerskih vin in vinarjev. S povezovanjem le-teh v enovito, prepoznavno zgodbo omogoča vinarjem tudi dvig konkurenčnosti na domačem trgu in v tujini. V načrtu so skupni nastopi na trgih in predstavitvah tako doma kot v tujini, obenem pa projekt prinaša tudi dvig odličnosti same destinacije oziroma regije. Tovrsten skupni nastop v segmentu mladih vin prinaša tudi trajni učinek, celoletne marketinške in komunikacijske aktivnosti pa prinašajo tudi dvig konkurenčnosti in prepoznavnosti štajerskih vin. Projekt »Pubec« tako ni omejen le na promocijo mladih vin, ampak predstavlja tudi vzvod in orodje za večjo prepoznavnost vseh štajerskih vin in vinarjev na domačem trgu in v tujini. Vinska stroka o projektu Pubec
Doris Urbančič Windisch, direktorica Zavoda za turizem Maribor – Pohorje, je sodelovanje v projektu Pubec opisala kot zelo pozitivno in perspektivno, saj » … zagotovo vidim kot priložnost za vso nadaljnjo trženje, vezano na vinske produkte v mestu Maribor-Pohorje, sosednjimi občinami in seveda celotne Štajerske regije. Zagotovo se večkrat zgodi, da se počutimo malo zapostavljene, kar se tiče belih vin in trženja v Sloveniji, in tukaj nekako pričakujemo za tem, da se bomo skupno predstavljali in resnično stopili skupaj, da bo seveda možnost trženja in predstavljanja v celotni Sloveniji veliko bolj omogočena.« Zaveda se, kaj pomeni povezovanje vinarjev tako za njih same kot za turizem in nadaljuje: »In lahko rečem samo za na konec, da je v bistvu vinski produkt, kulinarika, tudi v Strategiji 2017–2021 predvidena in zagotovo bo Maribor na tem področju veliko delal in skrajni čas je, da stopimo skupaj s Pubecom in ostalimi kreatorji vinske zgodbe v Mariboru in naredimo prihodnost vinskemu turizmu boljšo.«
Andrej Rebernišek, direktor Kmetijsko gozdarskega zavoda Ptuj, je projekt zelo pozitivno opisal in spregovoril nekaj besed o vinu kot zdravilu in o izobraževalnem doprinosu projekta: »Zlasti se mi zdi zelo pomembno, da poudarimo tudi pomen in ozavestimo potrošnika, kakšno je kulturno uživanje vina, ker dejansko mnogokrat kažemo, da se tudi v javnosti vino, pijača, napačno predstavlja. Da dejansko le govorimo o pijači, ki je med alkoholnimi pijačami najbolj zdrava pijača, zlasti, če uživamo vino ob hrani, govorimo o mnogih pozitivnih učinkih na telo, na zdravje človeka tako, da dejansko mnogokrat tudi v literaturi najdemo zapis, da vino obravnavajo tudi kot zdravilo.« Potem še pravi: »Drugi segment, ki se mi prav tako zdi pomemben, je ozaveščanje zlasti mladine, ker danes v družbi velikokrat srečamo, da se trošijo močne alkoholne pijače, ki imajo absolutno negativne posledice na zdravje ljudi in je dejansko ravno projekt Pubec priložnost, da ozaveščamo potrošnika, kakšno je kulturno uživanje vina in kakšni so pozitivni učinki tako na telo kot na počutje in druženje človeka.«
Tadeja Vodovnik Plevnik, specialistka za vinarstvo in pridelavo sadjevca na Kmetijsko gozdarskem zavodu Maribor, je povedala: »Kmetijsko gozdarski zavod Maribor se letos že tretje leto z veseljem udeležuje zgodbe Pubec kot povezovanja štajerskih vinarjev, kot promocijo Štajerske Slovenije, kot območja, kjer se pridelujejo kakovostna in vrhunska vina in seveda Pubec kot vino z zaščitenim geografskim poreklom, je prava zgodba in zato se tudi Pubeci ocenjujejo na našem zavodu kot pooblaščenem, edinem akreditiranem laboratoriju za kontrolo kakovosti vina v vinorodni deželi Podravje.« Ker so v njihovem laboratoriju že analizirali letošnja mlada vina, je nadaljevala: »In seveda glede na srečevanje z mladimi vini oziroma Pubeci lahko napovemo, da bo letnik 2017 nekaj posebnega, če seveda spomnimo na težave, ki so se začele s spomladansko pozebo, pa je potem vendarle trta nadoknadila z obilo sonca in seveda truda vinogradnika, da je ponudila bogato ponudbo različnih dozorelosti grozdja, od zgodnjih sort, srednje poznih in poznih.« Pubeci nas tako niti letos ne bodo razočarali s svojo sijočo barvo, omamnimi dišavami ter z igrivimi, svežimi in neukročenimi vonjavami.
In kaj pravi o Pubecu pobudnik projekta?
Borut Cvetko, kreativni direktor agencije Mediaspeed in »glavni krivec« za rojstvo projekta, je dejal: »Projekt Pubec – Štajersko mlado vino v svoji tretji sezoni združuje trideset štajerskih vinarjev, vseh tistih, ki verjamejo v to, da lahko skupaj dosežejo več. Tudi sam projekt to že skozi vsa ta leta dokazuje. Letos bomo prav tako nastopili v Ljubljani. To bo drugi salon štajerskih mladih vin, ki bo v četrtek, 26. oktobra, od 17. ure naprej, v Festivalni dvorani na Gospodarskem razstavišču. Še pred tem pa seveda osrednji dogodek in tudi uradni začetek prodaje mladih vin Pubec. To bo 23. oktober, ta ponedeljek, v Mariboru, ponovno v salonu Porsche Ptujska cesta, prav tako od 17. ure naprej. Ker se spodobi, da gre k dobrim vinom tudi pristna štajerska kulinarika, bo tako tudi tokrat, pripravlja jo Srednja šola za gostinstvo in turizem Maribor, manjkala pa ne bo niti glasbena kulisa, tokrat z mlado glasbeno skupino Chizz Band iz Ptuja.«
Kako na »Pubeca«? Vstopnice za 3. Salon štajerskih mladih vin v Mariboru in za 2. Salon štajerskih mladih vin v Ljubljani so na voljo na vseh prodajnih mestih Eventim in na dan dogodka na samem prizorišču. Cena vstopnice je 15 evrov.
Več informacij o projektu »Pubec« Kaj je »Pubec«? S projektom »Pubec«, kakor se imenuje tudi skupna blagovna znamka, se ustvarja povezovanještajerskih vinarjev, ki pridelujejo mlado vino. Z enotnim in celovitim pristopom na trgu štajerski vinarji želijo doseči večjo prepoznavnost in moč na slovenskem trgu ter tudi na trgu sosednjih držav. Promocija in prepoznavnost vinarjev, ki skupaj nastopajo na trgu ter predstavljajo Štajersko kot glavno destinacijo za mlada vina, ter mladega vina kot posebne »zvrsti« in večja priljubljenost le-tega, sta prav tako pomembna cilja projekta.
Kdo je »Pubec«? »Pubec« – ime, ki ga vsi Slovenci prepoznajo kot nekaj štajerskega. »PUBEC« je štajerski izraz za fanta, dečka. »Pubec« ali fant kot dorasel mlad moški v projektu »PUBEC« nagajivo simbolizira mlado vino. Obenem se poimensko sklada s Štajersko regijo, ki jo projekt kot tak tudi povezuje. V enem nazivu povezuje dvoje; v prenesenem pomenu mladostno nagajivost mladega vina in regijo, iz katere le-to izhaja. Mlado vino »Pubec« - karakteristike Mlado vino, pridelano v Republiki Sloveniji, je lahko tisto vino, ki ustreza kakovostnim normativom veljavne zakonodaje. Mlado vino je mirno vino, ki je lahko v prometu najprej 30 dni po trgatvi in največ do 31. januarja leta, ki sledi letu trgatve.
Mlado vino »Pubec« je belo vino, lahko je bela sorta ali mešano belo vino, zvrst iz vinorodnega okoliša Štajerska Slovenija. Vino vsebuje med 10,5 in 12,5 vol % alkohola in spada med suha ali polsuha vina z vsebnostjo skupnih kislin med 5,5 in 7,00 g/l. Mlado vino »Pubec« vsebuje nizke vsebnosti prostega in skupnega žvepla. Glavne senzorične lastnosti mladega vina »Pubec« so sijoč videz, iskriva barva, po vonju je prijetno dišeč z nežno zaznavno cvetno-sadno cvetico in po okusu ima poudarjeno svežino, iskrivost, lahkotnost, sadnost, pitnost in harmoničnost.
Pubec ski opening na terasi HOTELA GOLTE Vrhunski vinarji in vrhunska mlada štajerska vina nas bodo popeljala v vrhunsko smučarsko sezono na Golteh. Veselo praznično dogajanje v decembru bomo združili tudi z zabavnim nogometnim turnirjem na snegu, živo glasbo na terasi in mnogimi nagradami, s katerimi bomo razveselili obiskovalce. Pridružite se nam na terasi hotela Golte v soboto, 17. decembra od 11.00 ure dalje. Degustirali boste lahko vina 8 štajerskih vinarjev:
Degustacija mladih štajerskih vin Z nakupom degustacijskega kupona v višini 10 € prejmete degustacijski kozarec (ostane za darilo) in degustirate lahko 3 vina. Vstopnico za degustacijo lahko kupite na šanku samopostrežne restavracije. Nogometni turnir na snegu. Sodelujete lahko tudi v nogometnem turnirju na snegu. Sestavite ekipo 4 tekmovalcev in se zabavajte z nami na snegu. Prijave sprejemamo med 11.00 in 12.30 uro na info pultu na terasi hotela Golte. Tekma bo potekala pri garažah. Turnir se bo odvijal med 13. in 15.00 uro, tekma traja 2 x 15 min, igra se po sistemu izpadanja. Prijavnine ni. Zabava in ples na terasi hotela Golte Na terasi hotela vas bo zabavala glasbena skupina, ki bo poskrbela za poskočne plesne ritme. Se vidimo na Golteh.
Zimska doživetjaPreživite dan sredi zimske idile. Izkorisite dan za neizmerne užitke na 12 km urejenih smučarskih prog, ki so pravi raj za ljubitelje zimskih aktivnosti. Prostranost smučarskih tterenov zagotavlja adrenalin in pravi užitek za smučarje in deskarje, otroški poligon pa poskrbi za veselje najmlajših. Zasnežena narava privablja tudi številne ljubitelje turnega smučanja in teka na smučeh.
Wellness na smučiščuLe kaj bi se po celodnevni smuke želeli bolj kot blagdejno sprostitev. Tik ob smučišču, v hotelu Golte, si proviščite popolno mero razvajanja. Eden najsodobnejših in najlepših wellness centrov nudi masaže, sprostitev v savnah in masažnih bazenih. Prepustite se prijetnemu potovanju v svet čutnih užitkov.
VABLJENI NA #PUBECPLAC
Od četrtka 17.novembra in vse do sobote 19. novembra, vam bomo s štajerskimi vini in kulinariko v Mercator Centru Šiška pričarali pravo Štajersko! Na stojnicah se nam bodo pridružili Jeruzalem Ormož, Radgonske gorice, Vino Kropec, Dveri-Pax, Hiša Stare trte, Vino Greif, Hiša vin Emino, Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede.. Se vidimo v četrtek, petek in soboto med 9. in 19. uro! Obiščite nas! #pubecvabi
»PUBECI« po Mariboru osvajajo še Ljubljano
(Ljubljana, 25. oktober 2016) Drugi rojstni dan praznuje skupinska blagovna znamka »Pubec – Štajersko mlado vino«, ki je prvič pod eno streho povezala štajerske vinarje, ki pridelujejo mlado vino. Štajerski vinarji si želijo s skupnim pristopom pri promociji mladih vin povečati prepoznavnost svoje ponudbe na domačem trgu in v tujini, obenem pa krepiti prepoznavnost Štajerske ne samo kot vrhunske vinorodne dežele, ampak tudi kot odlične kulinarične in turistične destinacije. Lansko prvo leto skupnega pristopa je že prineslo spodbudne rezultate. Vinarji, povezani v projekt Pubec, so zabeležili 40 odstotkov večjo prodajo mladega vina kot leto poprej, 60 odstotkov odjemalcev vina pa je mlado vino poskusilo prvič. Po lanskoletnem optimističnem startu, ko se je 27 štajerskih »Pubecov« predstavilo ljubiteljem vina pod skupno krovno blagovno znamko na 1. Salonu štajerskih mladih vin v Mariboru, bo letos že 36 štajerskih vinarjev z odlično vinsko mlado kapljico svojih »Pubecov« osvojilo tudi Ljubljano. Štajerski vinarji se bodo s svojimi »Pubeci« sprva predstavili na 2. Salonu štajerskih mladih vin 3. novembra v salonu Porsche Maribor na Ptujski cesti v Mariboru, nato pa 4. novembra premierno še v Ljubljani v salonu Audi, Porsche Verovškova.
Dvig prepoznavnosti mladih štajerskih vin in vinarjev ter Štajerske kot turistične destinacije Eden izmed ciljev projekta »Pubec – Štajersko mlado vino« je dvigniti prepoznavnost mladih štajerskih vin in vinarjev. S povezovanjem le-teh v enovito, prepoznavno zgodbo omogoča vinarjem tudi dvig konkurenčnosti na domačem trgu in v tujini. V načrtu so skupni nastopi na trgih in predstavitvah tako doma kot v tujini, obenem pa projekt prinaša tudi dvig odličnosti same destinacije oziroma regije. Tovrsten skupni nastop v segmentu mladih vin prinaša tudi trajni učinek, celoletne marketinške in komunikacijske aktivnosti pa prinašajo tudi dvig konkurenčnosti in prepoznavnosti štajerskih vin. Projekt »Pubec« tako ni omejen le na promocijo mladih vin, ampak predstavlja tudi vzvod in orodje za večjo prepoznavnost vseh štajerskih vin in vinarjev na domačem trgu in v tujini. »Vinarji lahko skupaj dosežejo več kot vsak zase« Pobudnik projekta »Pubec« Borut Cvetko, kreativni direktor Mediaspeeda, izpostavlja, da je bil lanski 1. Salon štajerskih mladih vin v Mariboru, kjer so se prvič pod skupno blagovno znamko »Pubec – Štajersko mlado vino« predstavili štajerski vinarji, največji celovitejši dogodek v segmentu mladih vin v Sloveniji doslej. Analiza po lanskem Salonu štajerskih mladih vin je pokazala, da je kar 60 odstotkov kupcev vina prvič poskusilo mlado vino, vinarji, združeni v projekt Pubec, pa so zabeležili 40 odstotkov večjo prodajo mladega vina kot leto poprej. »Letos projekt »Pubec«, ki je doživel nesluten uspeh že v prvem letu obstoja, nadgrajujemo s Salonom štajerskih mladih vin v Ljubljani. Povečalo se je tudi število sodelujočih vinarjev, letos jih je 9 več kot lani, skupno že kar 36. Štajerski vinarji so tako prepoznali prednosti, ki jih projekt »Pubec« prinaša, saj štajerskim vinarjem z enovitim in celostnim pristopom omogoča razširitev svoje ponudbe tudi v segment mladega vina, kar prej ni bila praksa oziroma so se je posluževali le posamezniki,« pravi Cvetko, ki se mu je ideja o projektu »Pubec« porodila tudi po zgledu dobrih praks iz tujine. Tako je na praznini, ki je vladala na področju mladih vin, lani izjemno uspešno vzniknil »Pubec«, ki razvija unikatno zgodbo na zanimivem vinskem trgu mladih vin. Projekt prinaša velik potencial za krepitev večje prepoznavnosti štajerskih vinarjev in njihovih mladih vin ter njihovih blagovnih znamk in jim daje dodano vrednost. »Ob večji in prepoznavnejši promociji mladega štajerskega vina pod eno blagovno znamko »Pubec« štajerskim vinarjem posredno prinaša tudi lažje trženje in racionalnejše poslovanje.« Letos bo tako 36 štajerskih vinarjev napolnilo kar 50 tisoč buteljk mladega vina pod krovno blagovno znamko »Pubec«. Dodana vrednost za Štajersko »Projekt Pubec je v turističnem smislu nadgradnja aktivnosti Zavoda za turizem Maribor-Pohorje, v prvi vrsti pri prepoznavnosti Maribora kot mesta z najstarejšo trto na svetu in bogate kulturne dediščine, ki je bila že v zgodovini povezana z vinarstvom. Projekt povezuje ponudnike na Štajerskem, kar je ključno za preboj destinacije na konkurenčnih tujih trgih, tako pri kakovostnih vinih kot pri različnih prireditvah v Mariboru kot celotni destinaciji, ki jo pokrivamo,« izpostavlja Janja Viher, direktorica Zavoda za turizem Maribor-Pohorje. Projekt Pubec pozdravlja tudi vinarska stroka Kmetijsko gozdarski zavod Maribor kot strokovna inštitucija, na kateri deluje v vinorodni deželi Podravje edini akreditirani laboratorij za kontrolo kakovosti vina, se je že lansko leto vključila v ustanovno povezovanje in predstavitev štajerskih vinarjev s skupno blagovno znamko »Pubec«. Tovrstni povezan nastop ponudnikov – vinogradnikov, vinarjev - je nujno potrebna razvojna faza v cilju izboljšanja trženja pridelkov – vina, pravijo pri Kmetijsko gozdarskem zavodu Maribor. »Pridelovalci so po strokovnih navodilih služb sposobni pridelati visoko kakovostna vina, katera nosijo pečat kakovosti, originalnosti in regionalnosti in takšna vina je potrebno ponuditi potrošniku v pravem času. Sedaj je pravi čas za ponudbo mladega vina in to pod imenom skupne blagovne znamke »Pubec«. V želji, da bi potrošniki čim prej okusili vina letnika 2016, se bodo mlada vina pod blagovno znamko Pubec predstavila kot kakovostno vino z geografskim poreklom – mlado vino letnik 2016 iz Štajerske Slovenije,« pravi Leonida Gregorič, vodja laboratorija KGZ Maribor. Andrej Rebernišek, direktor Kmetijsko-gozdarskega zavoda Ptuj, pa izpostavlja, da: »Za »Pubeca« lahko z gotovostjo trdimo, da je povezal štajerske vinarje. Vsekakor gre za zelo pomemben projekt, kjer se je oblikovala enotna celostna podoba. Pubec predstavlja mladost, igrivost, svežino, ki se odraža v posameznem rastišču. Veseli nas, da so vinarji, ki so povezani s Pubecom, prepoznali pomen povezovanja in ga vzeli za svojega. To dokazujejo s polno mero odgovornosti, energije in zavzetostjo.« Rebernišek verjame, da bo letošnji Pubec odličen. »Resda smo bili vinogradniki sprva razočarani zaradi spomladanske pozebe, vendar nas je narava v jesenskem času bogato nagradila. Dobre vremenske razmere so pripomogle k odlični dozorelosti grozdja, tako smo trgali izredno zdravo in zrelo grozdje. Tako je letošnji Pubec nekaj lepega, izjemnega, vina so prijetna, sveža, s polno mere harmonije«.
Letos pod okriljem blagovne znamke »PUBEC« že 36 štajerskih vinarjev K projektu »Pubec – Štajersko mlado vino«, ki zastavlja skupen nastop štajerskih vinarjev na trgu mladih vin, je lani pristopilo 27 vinarjev. Letos je štajerskih vinarjev s svojimi mladimi vini pod okriljem »Pubeca« že 36. »Pubece« predstavljajo tako največje vinske kleti kot tudi manjši, družinski vinogradniki: Vinarstvo Anderlič, Vinogradništvo Cvitanič, Hiša vina Doppler, Vino in turizem Janez Dreisibner, Dveri pax d.o.o., Hiša vin Emino, Kmetijska zadruga Šmarje z.o.o., Vino Falot, Kmetija Fleisinger, Vinogradništvo Frešer, Vino Gaube, Vino Greif, Vinarstvo Hafner, Vinogradi Horvat, Vino Jamnik, Vino Jarc, P&F Jeruzalem Ormož, Vina Joannes, Vino Kolar, Vina KOTOLENKO, Vinogradništvo Ivan Kramer, Vino Kropec, Vinar Kupljen d.o.o., Vino Kupljen Jeruzalem Svetinje, Vino Leber, Vino MAK, Matic Wines, Univerza v Mariboru, Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede – Meranovo, Vinogradništvo Mulec, PRA-VINO, Družinsko posestvo Čurin-Prapotnik, Vino-turizem Pungračič, Radgonske gorice d.d., Steyer VINA, Vina Toplak, Vino Valdhuber, Vina Vehovar in Vinogradništvo Vračko. »Pubeci« se bodo predstavili prvič tudi v Ljubljani Štajerski vinarji se bodo s svojimi svežimi »Pubeci« najprej predstavili na 2. Salonu štajerskih mladih vin, 3. novembra v Mariboru. Druženje ob živahnih mladih štajerskih vinih, ob odlični štajerski kulinariki ter bogatem spremljevalnem programu se bo pričelo ob 17. uri v Audijevem salonu Porsche Maribor na Ptujski cesti v Mariboru. V Ljubljani pa se bodo »Pubeci« premierno predstavili le dan kasneje, 4. novembra, in sicer v salonu Audi, Porsche Verovškova, prav tako s pričetkom ob 17. uri. Morda za koga nekonvencionalna umestitev vinskega salona v avto salon je povezana z drznostjo in živahnostjo mladega vina. Tako kot je odlična znamka hitrih in poskočnih ter iskrivih jeklenih konjičkov, tako so »Pubeci« iskrivi, živahni in sveži ter navdušujoči, prežeti z mladostno energijo in strastjo. Obenem pa lokacija prinaša tudi edukativno noto, saj služi kot neposreden opomin, da se vino pije preudarno ter da prekomerno pitje in volan ne gresta skupaj. Kako na »Pubeca«? Vstopnice za 2. Salon štajerskih mladih vin v Mariboru in za 1. Salon štajerskih mladih vin v Ljubljani so na voljo na vseh prodajnih mestih Eventim in na dan dogodka na samem prizorišču. Cena vstopnice je 15 evrov.
Si #PUBEC2016 ALI NISI?
Leto je naokrog in pred nami so novi izzivi. Čas je, da se vsi tisti, ki bi radi ponovno ali prvič sodelovali prijavite k projektu PUBEC 2016.
Načrti za letos(2016):
S Pubeci se bomo predstavili na:
25. Oktober 2016: Novinarska konferenca s predstavitvijo PUBEC-ov 2016, Ljubljana
3. november 2016: Drugi salon štajerskih mladih vin, Maribor
4. november 2016: Prvi salon štajerskih mladih vin v Ljubljani, Ljubljana
5. november 2016: Ljubljanska vinska pot, Ljubljana
11. november 2016: Martinovanje 2016, Maribor
december 2016: Slow food and wines festival, Krakow
Vabim vas torej, da se tudi letos združimo, vi kot strokovnjaki za najboljša vina, mi pa kot medijska agencija, ki je v teh letih že pokazala, da se s pogumom loti komuniciranja najboljših vinskih zgodb. Če boste v njih še nam najljubši štajerski vinarji, pa bo motivacija neomejena.
27 štajerskih vinarjev pod okriljem »Pubeca« premierno predstavilo mlada vina na 1. Salonu štajerskih mladih vin
27 štajerskih vinarjev pod okriljem »Pubeca« premierno predstavilo mlada vina na 1. Salonu štajerskih mladih vin 1. Salon štajerskih mladih vin – prvi celoviti dogodek v segmentu mladih vin v Sloveniji – 27 štajerskih vinarjev premierno predstavilo svoja mlada vina 700 obiskovalcem - pod blagovno znamko PUBEC prvič povezani štajerski vinarji, ki pridelujejo mlado vino – PUBEC nagajivo simbolizira mlado vino – skupni projekt PUBEC za enotno promocijo in večjo prepoznavnost na trgu – prihodnje leto PUBEC 7. novembra 2016 v Mariboru in Ljubljani hkrati
(Maribor, 3. 11. 2015) 1. Salon štajerskih mladih vin je včeraj v Mariboru, natančneje v salon Audi, Porsche Ptujska cesta Maribor, privabil 700 obiskovalcev. Na prvem celovitem dogodku v segmentu mladih vin v Sloveniji se je predstavilo 27 štajerskih vinarjev, ki so svoja mlada vina, »Pubece«, premierno predstavili javnosti. Prav nova blagovna znamka »PUBEC – Štajersko mlado vino« je prvič povezala štajerske vinarje, ki pridelujejo mlado vino. S tovrstnim enotnim in celovitim pristopom želijo štajerski vinarji doseči večjo prepoznavnost na slovenskem in tudi tujem trgu. 7. novembra 2016 bo Salon štajerskih mladih vin potekal tako v Mariboru kot v Ljubljani.
K projektu »PUBEC – Štajersko mlado vino« je letos pristopilo 27 štajerskih vinarjev: Vinotoč Anderlič Borut, Vinarstvo Cvitanič, Dvorsko vino, Dveri-Pax d.d., Vino Falot, Ferk Milan, Vinogradništvo Frešer, Vino Gaube, Vino Greif, Vinarstvo Hafner, Hiša vina Doppler, Hiša vin Emino, Vina Joannes d.o.o., Kmetija Fleisinger, Vino Kupljen Jeruzalem d.o.o., Vino Leber, Vino Mak d.o.o., Matic wines, Vinogradništvo Mulec, P&F Jeruzalem Ormož d.o.o., Steyer vina, Turizem Pungračič, Turistična kmetija Toplak, Vina Vehovar, Vino Valdhuber, Vinogradništvo Vračko, Vila Platana d.o.o.. Salon štajerskih mladih vin sedaj vsako leto prvi ponedeljek v novembru
Pubeci, tj. štajerska mlada vina, se bodo predstavili vsako leto na prvi ponedeljek v novembru. Kot je povedal Borut Cvetko iz Mediaspeeda, sicer pobudnik projekta Pubec – Štajersko mlado vino, je 1. Salon štajerskih mladih vin v celoti uspel: »Uspelo nam je združiti 27 štajerskih vinarjev, ki so se na Salonu predstavili s svojimi mladimi vini in s tem dokazujejo, da je Štajerska prava destinacija za mlada vina in za vina nasploh. Zato za naslednje leto načrtujemo ta dogodek, ki bo tradicionalno vsak prvi ponedeljek v novembru hkrati v Mariboru in Ljubljani. Tako bomo »Pubece« pokazali tudi v osrčju Slovenije. S tem se bo vršila promocija štajerskega vina v Sloveniji, želimo si pa s promocijo prodreti tudi v tujino.«
Enotni nastop na trgu in večja prepoznavnost ter promocija S projektom »PUBEC«, kakor se imenuje tudi skupna blagovna znamka, se ustvarja povezovanje štajerskih vinarjev, ki pridelujejo mlado vino. Z enotnim in celovitim pristopom na trgu želijo štajerski vinarji doseči večjo prepoznavnost in moč na slovenskem trgu in tudi na trgu sosednjih držav. Promocija in prepoznavnost vinarjev, ki skupaj nastopajo na trgu ter predstavljajo Štajersko kot glavno destinacijo za mlada vina, ter mladega vina kot posebne »zvrsti« in večja priljubljenost le-tega, sta prav tako pomembna cilja projekta.
Ob 1. Salonu štajerskih mladih vin je Janja Viher, direktorica Zavoda za turizem Maribor, izpostavila, da nas lahko le veliki izzivi, ki jih uresničimo, ločijo od močne konkurence: »Tudi v vinskem turizmu. In projekt Pubec je ravno takšen. Mlada vina, sveža in mladostna ekipa, vinarji, prvenec projekta, tovrstni dogodki kot je Salon štajerskih mladih vin, s svežino in mladostjo, zagotavljajo trajnost. Kar me v tem projektu najbolj navdušuje je dejstvo, da skupaj začenjamo in skupaj ustvarjamo. Skupaj smo namreč močnejši, prepoznavnejši, učinkovitejši in prodornejši za pozicioniranje Štajerske, kot izvrstne in enkratne vinorodne destinacije.« Ob tem je dodala, da ima Maribor privilegij, da je motor razvoja promocije turizma najstarejša trta na svetu, in potrjuje trdoživo življenje na Štajerskem. »Ponašamo se z dejstvom, da so naše vinorodne lege v 4 % najboljših vinorodnih leg na svetu. Imamo odlične kleti, preplet spoštljive zgodovine s pridihom in vključevanjem sodobnih elementov, ki so temelj prihodnosti,« je še poudarila Viherjeva. Dogodek Salon štajerskih mladih vin je pozdravila tudi Aleksandra Pivec, direktorica ZRS Bistra Ptuj: »Gre za prvi tovrstni dogodek, kjer se promovira mlado vino. To je dobra popotnica za prihodnja leta, kjer je potrebno delati v duhu povezovanja na nivoju promocije turistične destinacije Maribora in ptujsko-ormoškega dela in na nivoju promocije kulture vinarstva, vina, kulinarike. S tem moramo postaviti Štajersko spet visoko na prestol zelo pomembnih turističnih destinacij in pomembne vinarske destinacije. Le s takšnimi dogodki in tovrstnim povezovanjem lahko uspemo.« Izjemen letnik 2015 Simona Hauptman iz Kmetijsko gozdarskega zavoda Maribor je zelo zadovoljna s kakovostjo letošnjih mladih vin, obenem pa zelo podpira projekt Pubec in Salon štajerskih mladih vin: »Menim, da so s tem projektom zadovoljni tako vinarji kot potrošniki. Kakovost letošnjih mladih vin je namreč odlična. Pridelovalni pogoji so bili med vegetacijo, tekom poletja, res dobri, bilo je dovolj sonca. Trgatve so potekale ob pravem času, zato so sorte ohranile svežino. Mlada vina so sedaj v steklenici in se kažejo v svoji mladosti, iskrivosti, sadnosti, svežini – to je tisto, kar štajerska vino so.«
Projekt »PUBEC – Štajersko mlado vino« prvič združuje štajerske vinarje v skupnem projektu
Kaj je »PUBEC«? S projektom »PUBEC«, kakor se imenuje tudi skupna blagovna znamka, se ustvarja povezovanje štajerskih vinarjev, ki pridelujejo mlado vino. Z enotnim in celovitim pristopom na trgu štajerski vinarji želijo doseči večjo prepoznavnost in moč na slovenskem trgu in tudi na trgu sosednjih držav. Promocija in prepoznavnost vinarjev, ki skupaj nastopajo na trgu ter predstavljajo Štajersko kot glavno destinacijo za mlada vina, ter mladega vina kot posebne »zvrsti« in večja priljubljenost le-tega, sta prav tako pomembna cilja projekta.
Kdo je »PUBEC«? Pubec – ime, ki ga vsi Slovenci prepoznajo kot nekaj štajerskega. Pubec je štajerski izraz za fanta, dečka. »Pubec« ali fant, kot dorasel mlad moški, v projektu PUBEC nagajivo simbolizira mlado vino. Obenem se poimensko sklada s štajersko regijo, ki jo projekt kot tak tudi povezuje. V enem nazivu povezuje dvoje; v prenesenem pomenu mladostno nagajivost mladega vina in regijo, iz katere le-to izhaja.
27 štajerskih vinarjev pristopilo k projektu skupnega nastopa na trgu mladih vin K projektu »PUBEC – Štajersko mlado vino« je že pristopilo 27 štajerskih vinarjev. To so: Steyer Vina, P&F Jeruzalem Ormož, Vino Gaube, Vina Joannes, Vina Valdhuber, Dveri-Pax,Vina Frešer, Vinogradništvo Mulec, Turizem Pungračič, Hiša vina Doppler, Vino Leber,Matic wines, Kmetija Fleisinger, Vino Greif, Vino Kupljen Jeruzalem, Vino MAK, Vina Vehovar, Vinogradništvo Vračko, Vila Platana, Dvorsko vino, Kmetija Ferk, Vinogradništvo Cvitanič, Turistična kmetija Toplak, Vinarstvo Hafner, Vino Falot, Hiša vin Emino, Vinotoč Anderlič Borut.
Pobudnik projekta »PUBEC« Borut Cvetko, kreativni direktor Mediaspeeda, izpostavlja, da projekt prinaša v slovenski prostor novost in štajerskim vinarjem z enovitim in celostnim pristopom omogoča razširitev svoje ponudbe tudi v segment mladega vina, kar poprej ni bila praksa oz. so se je posluževali le posamezniki. »PUBEC povezuje vinarje, za kar gre vsem, ki so pristopili k projektu, tako vinarjem, soorganizatorju in partnerjem, velika zahvala. Sam nisem vinar, a sem sinergijo skupnega nastopa vinarjev zaznal že kot soorganizator Salona Traminec. Porodila se je ideja, da izkoristimo veliko praznino na področju mladih vin in tudi po zgledu dobrih praks iz tujine razvijemo unikatno zgodbo na tem področju tudi v Sloveniji, na Štajerskem. Projekt prinaša ogromen potencial za krepitev večje prepoznavnosti tukajšnjih vinarjev in njihovih mladih vin ter njihovih blagovnih znamk in jim daje dodano vrednost. Poleg pospeševanja prodaje mladega vina pod eno blagovno znamko Pubec prinaša tudi racionalizacijo poslovanja in stroškov promocije, na drugem nivoju pa ozavešča ljudi, zlasti mlade, o kulturi pitja vina.« »PUBEC« ne namerava ostati zgolj na Štajerskem, ampak je že za naslednje leto predvidena tudi promocija štajerskega mladega vina drugod po Sloveniji, z njim pa bodo osvojili tudi Ljubljano. Dvig prepoznavnosti mladih štajerskih vin in vinarjev Eden izmed ciljev projekta »PUBEC – Štajersko mlado vino« je dvigniti prepoznavnost mladih štajerskih vin in vinarjev. S povezovanjem le-teh v enovito, prepoznavno zgodbo omogoča vinarjem tudi dvig konkurenčnosti na domačem trgu in v tujini. V načrtu so skupni nastopi na trgih in predstavitvah tako doma kot v tujini, obenem pa projekt prinaša tudi dvig odličnosti same destinacije oz. regije. Tovrsten skupni nastop v segmentu mladih vin prinaša tudi trajni učinek, celoletne marketinške in komunikacijske aktivnosti pa prinašajo tudi dvig konkurenčnosti in prepoznavnosti štajerskih vin. Projekt PUBEC tako ni omejen le na promocijo mladih vin, ampak je to le odličen vzvod in orodje za večjo prepoznavnost vseh štajerskih vin in vinarjev na domačem in globalnem trgu. Kontrast najstarejše trte na svetu in mlado vino prinaša unikatne vsebine »Maribor se ponaša z najstarejšo trto na svetu, sedaj postaja tudi zibelka prvega načrtovanega povezovanja regijskih vinarjev na področju mladega vina,« je izpostavila Janja Viher, direktorica Zavoda za turizem Maribor-Pohorje. »Verjamem, da bo PUBEC dolgoročno pripomogel h krepitvi prepoznavnosti Štajerske kot turistične destinacije. Tovrstne vsebine samo še dodatno bogatijo in krepijo vsebine, povezane v Festival Stare trte, pa tudi turistične destinacije kot take. Danes štejejo vsebine in »PUBEC« zagotovo prinaša celostno zgodbo, ki je v Sloveniji še ni. Prepričana sem, da lahko tovrstni projekti s svojim programom in ponudbo dolgoročno privabijo še več obiskovalcev in turistov v destinacijo Maribor-Pohorje.«
Povezovanje vinarjev in mest v pridobivanju evropskih sredstev in krepitvi gospodarstva S projektom »PUBEC« se ne povezujejo le štajerski vinarji, temveč tudi mesti Maribor in Ptuj, ki sta zgodovinsko prežeti z vinsko tradicijo. »S sodelovanjem povezujemo obe mesti z različnimi aktivnostmi na področju vina. Skozi vse leto želimo povezati vino in kulinariko z namenom, da se pospeši razvoj vinskega turizma na Štajerskem in v vzhodni Sloveniji. Ob tem, da projekt bogati turistično ponudbo, pa ne smemo zanemariti pozitivnih učinkov pri samih vinarjih, ki jih PUBEC prinaša. Tukaj je še edukativni vidik o vinu, ki ga prevečkrat zapostavljamo. To so dobre osnove tudi za uspešno kandidiranje za pridobitev evropskih sredstev, saj projekt prinaša pozitivne trajnostne učinke na več področjih,« je izpostavila dr. Aleksandra Pivec, direktorica ZRS Bistra Ptuj. Tudi Mestna občina Maribor podpira tovrstne projekte in aktivnosti povezovanja. Mariborska podžupanja Melita Petelin je poudarila, da vodstvo občine prepoznava priložnost za večjo prepoznavnost mesta na turističnem zemljevidu. »Maribor potrebuje trajnostno naravnane projekte in vzpodbujanje neposrednega razvoja gospodarstva, v konkretnem primeru na področju vinarstva. Menim, da je tovrstno mreženje in enoten pristop ključnega pomena ter da je to izvrsten primer dobre prakse na tem področju.« Povezovanje štajerskih vinarjev in nastop štajerskih vinarjev s skupno blagovno znamko »PUBEC« kot strokovna inštitucija podpira tudi Kmetijsko gozdarski zavod Maribor. Simona Hauptman, Kmetijsko gozdarski zavod Maribor, vodja kmetijske svetovalne službe, specialistka za vinogradništvo: »V skupni želji, da bi potrošniki čimprej okusili vina letnika 2015, se bodo mlada vina pod blagovno znamko PUBEC, predstavila kot kakovostno vino z geografskim poreklom – mlado vino letnik 2015 iz Štajerske Slovenije. Mlado vino je lahko po veljavni zakonodaji v prodaji en mesec po trgatvi in do 31.1.2016. Mlado vino je obvezna oznaka na etiketi. Mlado vino se lahko označuje samo do 31.1, po tem datumu je potrebno obešanko sneti.«
Želiš biti PUBEC?
VABIMO VAS, DA STE TUDI VI DEL ZGODBE PROJEKTA PUBEC!
Naša ekipa pripravlja nov, svež in zanimiv projekt PUBEC – štajersko mlado vino. Pubec je enodnevni družabni dogodek in hkrati celoletni projekt za promocijo štajerskih vinarjev in mladega vina ter Štajerske kot glavne destinacije za mlada vina.
Dogodek se bo zgodil 2. novembra v Mariboru (Porsche Ptujska cesta, Salon Audi), na njem pričakujemo okrog 1000 ljudi.
Projekt PUBEC je vinarski, kulturni, turistični in gospodarski projekt, ki ne bo združeval le vinarjev in turističnih, kulturnih ter gospodarskih subjektov Štajerske, ampak bo trajnostno nadgrajeval vinsko/vinarsko tradicijo ter posledično kulinarično, kulturno in turistično ponudbo obogatil z novimi vsebinami.
Projekt PUBEC bo krepil promocijo oz. prepoznavnost štajerskih (mladih) vin, posameznih vinarjev, dvigoval nivo kulture uživanja vina, združeval in utrjeval pozicijo turistične, kulinarične in seveda vin(ar)ske destinacije in njene ponudbe na državni ravni kot tudi v tujini.
Projekt PUBEC bo s svojimi vsebinami obogatil in povečal kulturno in turistično ponudbo v jesenskih mesecih in s tem povečal nivo kakovostnega dogajanja v občini in širši okolici.
Projekt PUBEC bo s svojim programom in ponudbo privabil več obiskovalcev in turistov v lokalno okolje, s tem pa povečal tudi donosnost vseh vpletenih poslovnih subjektov, združenih v projektu, in dolgoročno pospeševal razvoj in prepoznavnost posameznih vinarjev, pa tudi Štajerske kot vinske regije same.
Projekt PUBEC bo s svojim bogatim programskim konceptom dosegel, da bo Štajerska vsakoletna vinarska, kulinarična oz. turistična destinacija za več ciljnih skupin (dnevni obiskovalci, turisti iz Slovenije in tujine, ljubitelji vina, vinski trgovci, specializirani mediji in predstavniki mainstream medijskih hiš, kulturniki, akademiki, gospodarstveniki, ljubitelji kulinarike, …).